Massa: Stiu ca numai rezultatele conteaza!

Massa: Stiu ca numai rezultatele conteaza!
   Alaturi de speculatiile privind viitorul lui Lewis Hamilton, cele referitoare la plecarea de la Ferrari a lui Felipe Massa sunt cel de-al doilea subiect in aceste saptamani pe bursa zvonurilor. Dupa ce Ferrari i-a dat oarecum un ultimatum, conditionand indirect ramanerea lui la echipa de producerea unor rezultate mai bune, brazilianul s-a conformat si, in ultimele doua curse, de la Spa si Monza, a avut evolutii foarte bune, spre satisfactia echipei sale.

   Bineinteles ca, in mijlocul tuturor zvonurilor privind viitorii sai inlocuitori, lui Massa ii vine greu sa se concentreze pe ceea ce are de facut. Insa este constient ca doar o serie de rezultate foarte bune ii vor mari sansele de a semna prelungirea acordului cu Scuderia.

   Nu sunt vesti despre viitorul meu la aceasta data, dar nu exista nici o uirma de indoiala ca obtinerea unor rezultate bune imi vor fi de ajutor. Trebuie sa trag tare si sa continui sa obtin rezultate bune, in speranta ca voi afla ceva vesti bune in curand.

   Este intotdeauna mai bine sa stii cum stai, asa cum eu, desigur, vreau sa stiu ce voi face sezonul viitor. Dar va pot spune ca nu mi s-a intamplat niciodata sa ma aflu in monopost in mijlocul cursei si sa ma trezesc gandindu-ma la ce voi face sezonul viitor.

   Cu toate acestea, stiu ca numai rezultatele conteaza, asa ca, daca se iveste situatia in care sa trebuiasca sa-mi asum un risc in timpul cursei, atunci va trebui sa ma gandesc bine, deoarece stiu ca prioritatea mea este sa termin cursa.