Button spera la revansa in Singapore

Button spera la revansa in Singapore
   Dupa ce reusise sa reintre cat de cat in lupta pentru titlu in urma victoriei de la Spa, britanicul Jenson Button si-a vazut si putinele sperante naruite atunci cand, aflat pe locul secund in cursa de la Monza, in spatele coechipierului sau Lewis Hamilton, a trebuit sa abandoneze in turul cu numarul 32 din cauza unei defectiuni la pompa de benzina. Cu toate acestea, Button spera la o cursa foarte buna in Singapore, in urma performantelor excelente demonstrate de monopostul McLaren in ultimele curse.

   Nu am petrecut prea mult timp gandindu-ma la abandonul meu de la Monza. Evident, a fost dezamagitor faptul ca nu mi-am putut ajuta echipa sa termine cursa pe primele doua locuri, dar astfel de lucruri se mai intampla. Ceea ce este incurajator este faptul ca avem un ritm foarte bun de cursa pe o gama variata de circuite si speram sa putem prelungi momentul bun prin care trecem in cursa din Singapore.

   Circuitul Marina Bay este unic, are cateva linii drepte lungi, asa ca este foarte rapid, dar toate virajele sunt abordate, in general, in treapta a treia, deci trebuie sa gasesti cel mai bun compromis al setupului monopostului, mai ales ca ai nevoie de viteza buna la capatul liniei drepte pentru a putea depasi in virajul nr.7. Aceasta este cea mai buna oportunitate de a depasi mai ales ca se afla la capatul zonei DRS.

   Fiecare  tur este o mare provocare, am avut o cursa foarte buna anul trecut in Singapore. Monopostul meu a fost perfect setat asa ca am putut forta in urmarirea lui Vettel pe parcursul ultimelor tururi. Anul acesta, sper sa avem din nou un pachet care sa ne permita sa luptam pentru primele pozitii.