Lotus va veni la Singapore cu o aripa spate unica

Lotus va veni la Singapore cu o aripa spate unica
   Despre dublul DRS al celor de la Lotus s-au scris multe si foarte multa lume se astepta ca acest sistem regandit de echipa din Enstone sa fie introdus inca din cursa de la Spa, dupa vacanta de vara. Nu numai ca acest lucru nu s-a intamplat, dar Lotus nu a venit cu acest DRS nici la Monza, circuitul cel mai rapid din calendarul Fromulei 1, unde le-ar fi dat un avantaj considerabil. Asa ca, in loc de performanta sporita, Kimi Raikkonen s-a vazut nevoit sa traga din greu pentru a obtine cat mai multe puncte in cursa italiana.

   Intre timp, Lotus a anuntat ca acest dublu-DRS nu va fi introdus pana la Marele Premiu al Japoniei, insa, pentru cursa din acest weekend, de la Singapore, vor veni totusi cu ceva noutati. Este vorba despre o noua podea si o aripa spate revizuita, menita a imbunatati apasarea aerodinamica atat de necesara pe acest circuit, fara insa a compromite viteza maxima pe liniile drepte, dupa cum spune directorul tehnic James Allison.

   Avem o podea noua si o noua aripa spate. Aripa spate este setata pe acelasi nivel de apasare aerodinamica precum la Monaco, dar cu o utilizare mai buna a DRS-ului. Acest lucru inseamna ca nou aripa are un sistem mai bun de trecere de la apasarea maxima la cea minima. Credem ca am fost capabili sa construim o aripa spate care este la limita maxima de apasare aerodinamica dar care are, totusi, un potential foarte mare in ceea ce priveste DRS-ul, ceea ce este mai greu de realizat atunci cand exista nivel mare de apasare aerodinamica. Va fi interesant de urmarit cum va functiona pe pista.