Cei de la Force India sunt pusi pe fapte mari

Cei de la Force India sunt pusi pe fapte mari
   Cu siguranta, alaturi de Sauber, cei de la Force India au fost una dintre surprizele placute ale acestui sezon de Formula 1, obtinand rezultate foarte bune de-a lungul sezonului. Ultimul dintre ele a fost inregistrat chiar saptamana trecuta, in cursa din Singapore, atunci cand Paul Di Resta a terminat pe locul 4, aceasta fiind cea mai buna clasare a sa in Formula 1. Si in cursa de la Spa echipa a fost extrem de aproape de un podium, atunci Hulkenberg fiind cel ce a terminat pe acelasi loc 4.

   Patronul echipei indiene, Vijay Mallya, este incurajat de aceste rezultate si spera ca, in curand, sa poata prinde primul podium al echipei, si sa reuseasca sa-i devanseze pe cei de la Sauber in clasamentul constructorilor.

   Dupa cum am mai spus, dramul acela de noroc care ne mai trebuia ne-a ocolit. Speram totusi sa vina si la noi intr-o zi, deoarece am demonstrat ca avem un monopost rapid. Este a doua oara cand am terminat pe locul 4 in ultimele 3 curse, asa ca devenim cenusareasa mult prea des. Paul a pilotat fantastic de bine si am astigat 12 puncte. Nu e rau faptul ca, la aceasta ora, avem 75 de puncte in clasament, am progresat foarte mult.

   Tin minte si acum situatia din 2010 atunci cand Williams ne-a batut la mustata, la un punct, in ultima cursa, asa ca lupta se termina abia in ultima cursa. Sper inca sa reusim si un loc pe podium care ne-ar ajuta sa stergem avantajul celor de la Sauber. Depinde totul de cat de puternici vor fi rivalii nostri in ultimele 6 curse, dar cu siguranta suntem pe val.