O noua provocare pentru Schumacher la Suzuka

O noua provocare pentru Schumacher la Suzuka
   Fara indoiala ca ultimele zile nu au fost tocmai usoare pentru Michael Schumacher, in lumina transferului lui Lewis Hamilton la Mercedes, germanul fiind astfel pus pe drumuri si avand de optat intre retragere sau un loc la alta echipa. Cu toate acestea, asa cum ii sta bine unui mare campion, ceea ce Schumacher cu siguranta este, indiferent de parerile si faptele celor de la Mercedes, acesta spune ca nu si-a pierdut catusi de putin din motivatie si va ataca ultimele 6 curse ale sezonului la capacitate maxima.

   Motivatia mea este absolut intacta dupa intamplarile din ultima saptamana, mai ales pentru ca Suzuka este unul dintre punctele de atractie ale sezonului pentru mine. Imi place acest circuit, are portiuni care te solicita, ca pilot, aproape ca in nici un alt loc.

   Si apoi mai este vorba si despre fani: acestia iubesc pur si simplu sporturile cu motor si este frumos sa simti pasiunea lor. Logic, ar fi frumos sa obtinem si un rezultat foarte bun in acest weekend, desi sansele mele sunt, desigur, foarte mici din cauza retrogradarii mele pe grila de start. 

   Dar intotdeauna am privit aceste retrogradari ca pe o provocare.

   Reamintim, in cursa de la Suzuka, ca urmare a accidentului provocat la Singapore, atunci cand a intrat in monopostul lui Jean-Eric Vergne, ambii fiind apoi nevoiti sa abandoneze, Michael Schumacher va fi retrogradat pe grila de start cu 10 pozitii fata de cea pe care o va obtine in calificarile de sambata.