Schumacher: Plecarea la Ferrari in 1996 a fost o provocare

Schumacher: Plecarea la Ferrari in 1996 a fost o provocare
   Saptamana aceasta poate cel mai in voga zvon din lumea Formulei 1 a fost acela conform caruia Lewis Hamilton ar fi semnat cu echipa de uzina Mercedes un contract valabil din sezonul 2013. Desigur, acest lucru ar fi insemnat ca Michael Schumacher nu va mai continua in Formula 1. Mai mult chiar, fostul proprietar de echipa Eddie Jordan a spus chiar ca Hamilton s-ar fi inteles deja cu Mercedes. Numai ca Hamilton a negat, spunand ca nu stie, deocamdata, pentru cine va pilota va fi in sezonul 2013, iar Schumacher a spus ca hotararea finala privind viitorul sau in Formula 1 va fi luata in luna octombrie, si nu mai devreme.

   Da, am auzit si eu sau am citit despre afirmatiile lui Eddie Jordan, dar, evident, nu le comentez. In mod cert nu exista altceva ce sa declar. V-am spus ca in octombrie voi lua o decizie si atunci va vom spune cum stau lucrurile.

   Intrebat de ce aleg pilotii sa treaca de la o echipa competitiva la una mai slaba, asa cum ar face-o Hamilton daca ar veni la Mercedes AMG de la McLaren sau cum a facut-o chiar Schumacher in 1996, cand a venit la Ferrari de la Benetton, acesta a spus:

   In luarea deciziei mele in 1996 au contribuit anumiti factori din acea vreme care mi-au demonstrat foarte clar ca vroiam o schimbare. Cautam calea cea dreapta pentru viitor, din propria perspectiva, si cred ca, pentru mine, a avut legatura cu relatiile personale pe care le aveam. Cand, la acea data, l-am intalnit pe Jean Todt, pentru prima oara, a fost o corelare foarte clara cu ideile si punctele sale de vedere. A fost acel punct de vedere pe care il cautam, pentru viitorul meu, pe care l-am decis. Daca a fost greu sau nu, asta nu a fost atat de important pentru mine. In mod clar era o provocare si, in acel moment, nu era nici o problema sa infrunt provocarea respectiva.