Hamilton nu se imbata cu apa rece

   Lewis Hamilton a dominat autoritar weekendul maghiar si a terminat in glorie duminica dupa amiaza, castigand Marele Premiu al Ungariei. Cu toate acestea, britanicul recunoaste ca ii va fi greu sa il depaseasca pe liderul Fernando Alonso, aflat la 40 de puncte in fata sa. De altfel, spaniolul este singurul pilot care a castigat trei curse sezonul acesta, fata de numai doua victorii ale lui Hamilton.

   Pentru a recupera diferenta de puncte fata de Fernando va trebui sa termin in fata sa in fiecare cursa ramasa, ceea ce va fi extrem de dificil.

   Victoria de ieri i-a dat insa un spor de incredere dupa cateva curse mai putin reusite in ultimul timp.

   Aveam nevoie de aceasta victorie, mai ales dupa ultimele trei curse dezastruoase. A fost intr-adevar o zi foarte, foarte frumoasa pentru mine. Am venit aici mai pregatit ca niciodata, in ciuda faptului ca ultima cursa fiusese groaznica, am venit cu intentia de a castiga. intotdeauna vreau sa castig, am fost foarte determinat.

   Din momentul primei sesiuni, toti ceilalti isi faceau programele lor si vedeam ca acestea nu mergeau bine spre deosebire de al nostru. Imi doream sa domin tot weekendul, sa castig toate sesiunile, nu facusem asta niciodata, cel putin nu cred. Dar mai apoi, cand eram in frunte, imi doream doar sa castig. E bine ca intram in vacanta cu o victorie, in fiecare an cand am facut asa a fost un sentiment minunat.

   In ciuda acestei victorii insa, britanicul nu se culca pe o ureche si e convins ca trebuie sa progreseze continuu pentru a avea sanse la titlu:

   Echipa a facut o treaba foarte buna in ceea ce priveste opririle la boxe, dar ne asteapta foarte multa munca si trebuie sa imbunatatim monopostul deoarece nu este suficient de rapid. Cursa asta a fost pe muchie de cutit si ar fi frumos sa avem curse mai usoare in care sa stam in frunte, in care eu si Jenson sa facem dubla; dar acest lucru nu se poate intampla decat printr-un monopost performant, si catre acest scop trebuie sa tindem. Sper sa mai avem un upgrade in Belgia, la Spa, si voi face diligente pentru acest upgrade.