Schumi explica motivele abandonului

Schumi explica motivele abandonului   Deja este binecunoscut ghinionul lui Michael Schumacher din acest sezon. Dupa ce in primele 7 curse ale sezonului germanul a abandonat de 5 ori, iata ca a urmat o perioada ceva mai buna pentru acesta, Michael urcand pe podium pentru prima data de la revenirea sa in cursa din Valencia. Au urmat apoi doua locuri 7, dupa ce in calificari fusese de fiecare data pe locul 3.

   Iata insa ca ieri, in Ungaria, ghinionul proverbial al neamtului si-a facut din nou aparitia: ieri, in momentele premergatoare startului, organizatorii au intampinat o problema cu luminile de start. Intr-o astfel de situatie, monoposturile mai fac un tur de incalzire. Numai ca Schumacher a oprit motorul pe grila!

   Semafoarele se defectasera, erau galben intermintent si aveam temperatura motorului destul de mare asa ca am decis sa-l opresc deoarece mai aveam de asteptat. Numai ca din acel moment toate au mers din rau in mai rau: Am avut o pana, nu stiu ce s-a intamplat. Evident ca nu am avut nici un contact, eram singur singurel. Apoi am primit chiar si o penalizare de tip drive-through deoaerece limitatorul de viteza sau altceva nu a functionat cum trebuie in timpul cat am avut pana. Din acel moment, cursa mea a fost terminata, am incercat sa rezist cat mai bine si speram sa se intample un lucru neobisnuit de pe urma caruia sa pot profita. Intr-un final, deoarece avusesem acele temperaturi inalte si am mai avut si probleme cu telemetria, am decis sa abandonez.  

   P.S. Se pare ca semafoarele glaben intermitent erau datorate tocmai plasarii gresite a lui Schumi pe grila de start:in loc sa-si ocupe pozitia sa, s-a plasat mai in spate, pe spatiul destinat lui Kovalainen.