Horner: Monopostul RB8 perfect legal

   Red Bull Racing au fost de departe cea mai controversata echipa in ultimele curse. Dupa ce in Germania au fost controverse legate de maparea motorului, lucru ce s-a dovedit oarecum intemeiat, din moment ce FIA le-a interzis maparea respectiva, iar in cursele dinainte existasera controverse privitoare la piulita de prindere a rotilor si la un orificiu in podeaua masinii (la care, de asemenea, au trebuit sa renunte), iata ca si in Ungaria austriecii au reusit din nou sa starneasca controverse cu un mecanism ce le permitea sa modifice suspensia fata manual.

   Cu toate acestea, Christian Horner sustine ca totul este perfect legal, regulile fiind cele care sunt supuse interpretarii:

   Concluzia este ca rezultatele apar la sfarsitul calificarilor si la sfarsitul cursei iar monopostul este regulamentar. Restul sunt numai prostii. In final, totul depinde de FIA si de stewarzi sa decida daca monopostul este regulamentar sau nu. De fiecare data cand monopostul nostru a fost controversat, de fiecare data s-a dovedit ca a fost in regula. 

   Bineinteles ca este de natura Formulei 1 sa fie competitiva, dar regulile sunt facute de o asa maniera incat sunt deschise interpretarilor, si, incepand cu HRT si terminand cu Red Bull, fiecare echipa interpreteaza aceste reguli in felul ei, altfel toate monoposturile ar arata identic. Un puct forte al nostru este ingeniozitatea si nu cred ca ar trebui sa fim criticati pentru ca suntem creativi.

   Red Bull Racing intra in vacanta de vara cu un avans destul de important in clasamentul constructorilor, avand nu mai putin de 53 de puncte avans fata de locul secund ocupat de catre cei de la McLaren Mercedes, lucru care, evident, il multumeste pe Horner: 

   Intram in vacanta de vara cu un avans de 53 de puncte in clasamnetul constructorilor si pilotii nostri sunt pe locurile 2 si 3 in clasamnetul pilotilor. Mai sunt in joc 225 de puncte, inca 9 curse de disputat, totul se va juca pana la capat, pana in ultima cursa. Asa ca ar fi bine sa folosim aceasta saptamana dinaintea opririi complete a activitatii la fabrica si apoi sa profitam cu totii si sa ne incarcam bateriile pentru ultimele 3 luni nebunesti, a declarat britanicul pentru ESPNF1.