Un nou mod de testare a flexibilitatii aripilor

Un nou mod de testare a flexibilitatii aripilor
   In urma sesizarilor primite de la Ferrari referitoare la flexibilitatea crescuta, peste limitele regulamentare, a aripii fata a monoposturilor apartinand echipelor Red Bull si McLaren, FIA a reactionat imediat.

   Astfel, daca pana acum metodologia de testare consta in aplicarea unei greutati de circa 102 kg pe aripa fata, intr-o zona aflata la 800 mm in fata mijlocului pneului fata, si la 795 mm de mijlocul monopostului, aripa fata neavand voie sa flexeze mai mult de 20 mm, de acum inainte testarea se va face aplicand aceeasi metoda, insa pe o suprafata aflata cu 150 mm mai in afara aripii, astfel incat, o eventuala flexibilitate sa fie si mai mare.

   Se pare ca acest test a fost deja folosit la Suzuka si toate echipele au trecut cu brio. Ceea ce nu se stie insa, este daca au fost facute modifcari ale aripilor fata, avand in vedere ca se stia deja de iminenta acestui test in Japonia.