Massa spune ca poate continua cu Ferrari

Massa spune ca poate continua cu Ferrari   Cu toate ca viitorul sau la Scuderia Ferrari pare foarte incert, datorita prestatiilor sale mai putin reusite, Felipe Massa spune ca nu este exclus sa semneze prelungirea contractului sau scadent la finele acestui sezon cu echipa italiana. Massa are doar 35 de puncte, comparativ cu cele 164 ale lui Alonso, care il plaseaza pe acesta pe primul loc in clasamentul pilotilor.

   Desigur, ma asteptam sa fiu intr-o alta pozitie in clasamentul mondial decat cea in care ma aflu momentan. Dar ma concentrez sa-mi fac meseria, adica sa pilotez monopostul, sa-l pilotez cat mai rapid cu putinta.

   Brazilianul s-a aratat destul de nemultumit de prestatiile sale din calificari, spunand ca acestea l-au penalizat destul de mult si ca nu a putut face curse bune tocmai din cauza pozitiilor slabe obtinute pe parcursul sesiunilor de calificari.

   Sunt frustrat datorita rezultatelor din calificari, nu datorita celor din curse, si sunt sigur ca imbunatatindu-mi putin calificarile pot face curse foarte bune si pot schimba complet rezultatele pe care le-am avut. 

   Dupa cum am spus, nu am semnat nici un contract pentru sezonul urmator inca, dar cred ca am posibilitatea sa semnez cu Ferrari, sa asteptam si sa vedem. Nu stiu cand se va intampla acest lucru, dar pana atunci trebuie sa ma concentrez pentru a obtine rezultate bune in curse. Cred ca acesta este lucrul cel mai important pentru viitorul meu de asemenea.