Di Resta ar vrea la o echipa de uzina

Di Resta ar vrea la o echipa de uzina
   Scotianul Paul Di Resta a avut pana acum un sezon extrem de bun, facand curse excelente pe alocuri. Cel mai bun rezultat al sau a fost locul 4 obtinut la capatul cursei de duminica, din Singapore. In afara acestuia insa, Di Resta mai are alte 7 clasari in puncte in acest sezon, fapt ce a dus la acumularea unui numar de 44 de puncte in clasament, situandu-se pe pozitia 11.

   Mai nou, numele sau a aparut alaturi de cele ale McLaren sau Mercedes, speculandu-se mult pe o eventuala mutare a sa la una dintre cele doua echipe. Scotianul este optimist si spune ca, in mod sigur  ar progresa si mai mult daca s-ar muta la o echipa mare.

   As vrea sa cred ca sunt capabil sa pot face pasul la una dintre echipele mari. Am mai concurat impotriva pilotilor din frunte in trecut si am avut lupte frumoase cu ei si i-am batut, dar nu ma las purtat de val. Cand va veni timpul potrivit sper ca cineva sa faca pasul si sa-mi ofere posibilitatea sa fac acest lucru, deoarece vreau sa pilotez un monopost care sa-mi ofere posibilitatea sa castig curse saptamana de saptamana.

   Am mai colaborat cu echipe de uzina pana acum si este o mica diferenta, dar voi continua sa fiu concentrat pe munca de la locul meu actual deoarece aici lucrez momentan. Imi place sa fac parte din echipa Force India, cu toate ca este o munca grea, din cauza infrastructurii pe care o avem, care nu este chiar la nivelul a ceea ce au altii.


   Dar, am demonstrat ca, atunci cand pui totul laolalta, poti face performanta, trebuie doar sa te asiguri ca acest lucru se intampla in fiecare weekend.