Bianchi domina si ultima zi de teste din Franta

Bianchi domina si ultima zi de teste din Franta
   Jules Bianchi a terminat si ultima zi de teste pentru tinerii piloti de la Magny Cours pe primul loc. Astazi pilotul francez a trecut iarasi in spatele volanului monopostului Ferrari, continuand programul referitor la aerodinamica al italienilor. 

   Cel mai bun timp al francezului a fost de 1.16.985, acesta efectuand un total de 136 de tururi. Pe locul secund s-a clasat venezueleanul Rodolfo Gonzalez, aflat in cockpitul monopostului Force India. Acesta efectuat un total de 79 de tururi, la captul carora cel mai bun timp inregistrat de acesta a fost 1.18.018. Gonzalez a simulat pit stopuri si starturi de cursa, in acelasi timp testand si diversele compozitii de pneuri.

   In a treia zi de teste, cei de la Mercedes au renuntat la Sam Bird in favoarea lui Brendon Hartley, care a terminat ultimul din cei trei piloti cu un timp de 1.18.671, dupa ce a completat 87 de tururi testand noua evacuare Mercedes. 

   A fost un sentiment nemaipomenit sa fiu din nou la volanul unui monopost de Formula 1 azi, si as vrea sa multumesc echipei pentru ca mi-a dat aceasta oportunitate. Pista a fost destul de umeda dimineata asa ca am pierdut ceva timp dar, odata ce s-a uscat, am putut sa ne continuam programul de teste, folosind, preponderent, pneurile de compozitie dura.

   A fost o zi prolifica atat pentru mine, cat si pentru echipa, si, in ciuda vremii, am dus la bun sfarsit programul. Sunt multumit de performantele mele si multumit ca mi-a luat numai cateva tururi inainte sa-mi intru in ritm, pentru ca sunt 3 ani de cand nu am mai condus un monopost de Formula 1. Sunt foarte recunoscator pentru aceasta experienta si mi-a facut placere sa lucrez cu echipa azi.