Alonso spune ca isi va incheia cariera la Ferrari

Alonso spune ca isi va incheia cariera la Ferrari
   Devenit membru al familiei Ferrari incepand cu sezonul 2010, spanioul Fernando Alonso a devenit repede favoritul fanilor Scuderiei. In ciuda faptului ca inca nu a reusit sa castige vreun titlu mondial cu echipa italiana, se pare ca acest lucru nu ii afecteaza reputatia in randul tifosilor. Contractul spaniolului cu Scudertia expira la sfarsitul sezonului 2016 si Alonso spune ca nu stie daca va mai continua in Formula 1 dupa aceea.

   Contractul imi expira la sfarsitul sezonului 2016 si, in acest moment, cred ca este prea devreme pentru a sti sigur care vor fi sentimentele mele si motivatia in acel moment. Daca voi tot motivat si dornic sa concurez, atunci voi continua si, daca o voi face, va fi, in mod sigur, numai cu Ferrari. Daca, la acel moment, voi simti ca este timpul sa ma opresc si sa am o altfel de viata va fi o decizie pe care o voi lua in acel an. Am concurat timp de atatia ani, este un sport si o viata foarte dura, dar stiu ca intr-o zxi va veni si timpul sa ma opresc. Voi vedea cand va veni acea zi.

   Referitor la suspendarea lui Grosjean pentru cursa urmatoare din Italia, din cauza accidentului provocat la startul cursei din Belgia, Alonso a spus ca nu are nici o problema cu francezul.

   Am o relatie foarte buna cu Grosjean, am fost coechipieri la Renault si, dupa accident, mi-a trimis un SMS. Nu a calculat distanta corect si problemele ce puteau aparea, au fost mai multi factori care au conlucrat la acel incident, i-a parut foarte rau pentru accident. I-am raspuns ca nu e nici o problema, ne vom revedea in Singapore, totul a fost bine. Motorul meu este in regula, nu are nici o problema sau stricaciune, asa ca acum avem un motor nou fata de principalii  nostri rivali. Nu este un mare spor de performanta, dar este mereu bine din punctul de vedere al unui pilot de curse.