Webber asteapta vacanta de vara

   Dupa o cursa dezamagitoare in Ungaria, asta si datorata unei erori de strategie, Mark Webber a terminat doar pe locul 8, ceea ce l-a facut sa mai piarda ceva puncte in defavoarea lui Fernando Alonso, 6 mai precis, situandu-se acum la 40 de puncte in urma spaniolului.

   Dar, cu alte 225 puncte ramase in joc, australianul are destul timp sa recupereze si sa castige astfel primul sau campionat mondial din cariera.

   Am ramas putin in urma in clasament, sunt pe locul secund, ceea ce nu e rau, dar partea proasta este ca Fernando Alonso continua sa faca curse bune si are un avantaj maricel.  Vom ataca fiecare cursa la maxim si vom vedea cum stam in clasament spre finalul sezonului.

   Momentan, australianul de 35 de ani asteapta cu nerabdare vacanta de vara, dupa care spera sa obtina prima sa vicotire din cariera pe circuitul belgian de la Spa Francorchamps.

   Urmatoarele trei saptamani reprezinta o sansa pentru toata lumea din echipa sa-si reincarce bateriile si sa petreaca mai mult timp cu familia si prietenii. Urmeaza apoi ultimele noua curse din calendarul acestui an si vom cauta sa acumulam cat mai multe puncte posibile. Imi place foarte mult circuitul Spa-Francorchamps, este unul din circuitele mele preferate si mi-ar placea la nebunie sa castig prima mea cursa pe acest circuit.