Perez: Prima mea victorie ar fi un vis devenit realitate

   Sauber a fost una din echipele revelatie ale inceputului de sezon, atunci cand spatele monopostului C31 a fost subiectul multor discutii despre aerodinamica sa, punandu-se chiar problema copierii sale de catre cei de la Ferrari. Incet incet insa, echipa nu a mai performat ca in primele curse, avand, din acest punct de vedere, o asemanare cu cei de la Mercedes AMG.


   Cei doi piloti Sauber, Kamui Kobayashi si Sergio Perez spun ca au incredere in monopost si ca pot obtine performante mult mai bune in a doua parte sezonului, cu conditia sa nu mai repete micile greseli pe care le-au facut pe parcursul catorva weekenduri de formula 1.

   Per ansamblu, am facut o treaba buna si am realizat lucruri bune. Echipa a construit un monopost bun cu o performanta excelenta. Inca de la inceputul sezonului am fost competitivi pe majoritatea circuitelor, ceea ce ne da incredere pentru cursele ramase. Partea negativa pana acum a fost ca am pierdut cateva oportunitati mari de a avea niste rezultate foarte bune. De prea multe ori nu am reusit  sa sa avem un weekend perfect; daca putem imbunatati acest lucru, atunci vom putea realiza foarte multe lucruri, a spus japonezul Kamui Kobayashi.

   Mexicanul Sergio Perez a avut si el partea sa de neajunsuri, in ciuda celor doua podiumuri obtinute pentru echipa sa, cum ar fi problemele cu directia din calificarile Marelui Premiu din Monaco sau o pana in chiar primul tur al Marelui Premiu al Spaniei, ceea ce i-a lasat un gust amar si impresia ca aratat cateva oportunitati foarte bune:

   Trebuie sa fim mai eficienti si trebuie sa contribui si eu la acest lucru. Nu se pune problema consistentei performantei noastre, ci a faptului ca nu am reusit mereu sa fim unde speram si, din pacate, de cateva ori am avut si ghinion. Trebuie sa rezolvam toate aceste probleme si sa scoatem maximul din ceea ce avem la dispozitie. Monopostul este rapid si, din punctul meu de vedere, prima mea victorie ar fi un vis devenit realitate.