Bruno Senna spera sa ramana la Williams


bruno senna spera sa ramana la williams
   Nepotul celebrului Ayrton Senna, Bruno, este optimist in ceea ce priveste viitorul sau la Williams. Dupa ce pe parcursul sezonului a fost pus in umbra de catre colegul sau de echipa, venezueleanul Pastor Maldonado, iata ca in calificarile de pe circuitul Hungaroring, brazilianul a reusit sa fie imediat in urma lui Maldonado, pe locul 9, iar in cursa a terminat pe un excelent loc 7. In aceste conditii, daca pastreaza evolutii constant bune, Bruno este convins ca va prinde echipa si anul viitor.

   Singurul motiv pentru care am terminat atat de bine in puncte este datorita faptului ca am mers bine in calificari, si trebuie sa continuam sa facem asta. Toata lumea are nevoie de cate o sansa pentru a se maturiza, si aceasta este sansa mea. Am nevoie de o sansa sa ma maturizez si sa imi dezvolt legatura cu echipa. 

   Este probabil cel mai greu sezon in Formula 1 de multi ani incoace: datorita unei singure zecimi de secunda, poti fi cinci  sau sase locuri mai in fata. Pe parcursul curselor cred ca am avut un sezon destul de bun. Dupa cum spuneam, un rezultat bun in calificari va fi cheia pentru a ma asigura ca voi ramane alaturi de echipa si la anul si poate, sper, pentru cativa ani.

   Cred ca in Ungaria am avut cel mai bun weekend din sezon. Per ansamblu, cred ca am avut un weekend foarte bun, si este important sa progresam in felul acesta. In mod sigur, daca as fi terminat weekednul cu un rezultat prost sau cu un ritm de cursa slab, as fi intrat in vacanta mult mai ingrijorat. Asa insa, nu am de ce sa-mi fac probleme. Am avut o cursa buna si inca invat, devin din ce in ce mai bun si voi incepe sa fiu din ce in ce mai rapid, iar in a doua jumatate a sezonului voi avea mult mai multa experienta, orice lucru in plus conteaza.

   Trebuie sa progresezi tot timpul si sa imbunatatesti ce ai. Stim ca echipa are potential, stim in ce domenii trebuie sa imbunatatim monopostul pentru urmatoarele cateva curse. Avem un program de dezvoltare bine stabilit. Este minunat sa ai in fiecare cursa o masina cu care sa poti termina in puncte si, de fiecare data cand nu termini in primii 10, sa stii ca este, in majoritatea cazurilor, datorita faptului ca s-a intamplat ceva, a declarat brazilianul pentru Autosport.