Kimi: Nu am fost destul de rapizi!

Kimi: Nu am fost destul de rapizi!
   In urma accidentului din startul cursei de la Suzuka dintre Fernando Alonso si Kimi Raikonen, spaniolul l-a acuzat pe finlandez ca s-a hazardat in abordarea primului viraj si nu i-a lasat spatiu suficient, avariindu-i crucial monopostul. Kimi spune insa ca nu a fost vina lui, si ca nu a mai avut spatiu de manevra, spaniolul impingandu-l pana in marginea pistei.

   Am stat pe partea stanga a pistei tot timpul de la startul cursei. A continuat sa vina spre stanga din ce in ce mai mult. Am incercat sa ma duc mai spre stanga dar nu mai aveam unde sa ma duc. Au venit toti pe partea mea si mi-au atins aripa fata asa ca nu am mai avut unde sa ma duc.

   In cele din urma, finlandezul a reusit sa termine pe locul 6, chiar si cu o bucata din aripa fata lipsa, apropiindu-se la numai 37 de puncte de Alonso, in timp ce spaniolul a abandonat.

   Partea buna este ca tot am reusit sa adunam puncte pentru a ramane in lupta pentru titlul mondial. Locul 6 nu era cel pe care speram sa-l obtinem, dar, din nefericire, nu am fost suficient de rapizi pentru a obtine un rezultat mai bun.