Whitmarsh pune presiune pe rivali

Whitmarsh pune presiune pe rivali
   Fernando Alonso este personajul principal in acest moment din Formula 1, dupa ce, in urma abandonului de la Suzuka, si-a vazut avansul redus la numai 4 puncte. Mai mult, cei de la McLaren au dat drumul jocurilor psihologice, si incearca sa puna presiune pe spaniol in vederea ultimelor 5 curse ramase de disputat.

   Presupun ca Fernando va pleca acasa cel mai nefericit dintre toti. Este pus sub o mare presiune, mai mult din partea lui Sebastian Vettel decat din partea noastra, dar, fara doar si poate, am redus diferenta si mai avem 5 curse ramase de disputat, spune Martin Whitmarsh.

   Nu a fost cea mai stralucitoare performanta din partea noastra in acest weekend, si, in astfel de situatii, trebuie sa privesti in urma, sa analizezi monopostul si sa te asiguri ca va fi cat mai competitiv posibil pentru cursa din Coreea. Amandoi pilotii sunt capabili sa castige curse si mai avem inca 5 de disputat.

   Red Bull au avut cel mai puternic monopost in acest weekend, tot ce trebuie sa facem e sa analizam ceea ce facem noi. Am avut un monopost capabil sa obtina pozitii pe grila a doua in acest weekend, dar Red Bull au fost mai rapizi.

   Trebuie sa analizam la modul in care am setat monopostul, cum am lucrat, ce imbunatatiri putem face adaptate caracteristicilor circuitelor ce urmeaza si sa vedem daca putem rasturna situatia. Am avut un monopost rapid timp de cateva curse dar suntem intr-o cursa a dezvoltarii, cei de la Red Bull par puternici, asta este provocarea pentru noi. Dar aceasta este provocarea carei dorim sa-i raspundem.