Ferrari nu a fost o varianta pentru Perez

Ferrari nu a fost o varianta pentru Perez
   Pana la relizarea celor doua transferuri ce au tinut capul de afis al saptamanii trecute, Perez la McLaren, Hamilton la Mercedes, piata speculatiilor era plina de zvonuri cum ca Ferrari ar urma sa il numeasca pe Sergio perez drept al doilea pilot, in locul lui Felipe Massa. In contextul in care Perez este membru al Academiei Ferrari, vorbeste limba spaniola, ca si Fernando Alonso, iar talentul sau este evident, totul parea deja aranjat.

   A venit insa mutarea sa surprinzatoare la McLaren iar acum aflam ca, de fapt, mexicanul nu a avut Ferrari drept optiune niciodata pana acum.

   Am vorbit cu cei de la Ferrari, dar nu a reprezentat niciodata o optiune. Am discutat pentru ca fac parte din academia lor si am un contract cu ei si comunicam, dar acum merg inainte si vreau sa le multumesc celor de la McLaren pentru ca m-au luat in barca lor si au incredere in mine.

   In ceea ce priveste Ferrari, niciodata nu a fost clar daca ma vroiau sau nu. Probabil, pentru ei a fost greu sa ia o decizie. Cred ca sunt multumiti de Felipe, este un pilot foarte bun si unul care a demonstrat ce stie. Eu unul nu am apucat inca sa demonstrez prea multe si nu prezint atatea garantii ca Felipe, probabil de aceea nu am fost o optiune pentru ei.

   Oportunitatea nu a aparut niciodata, asa ca nu am privit Ferrari ca pe o sansa pentru mine. Cand esti la McLaren, nu ai de ales, trebuie sa castigi. Ai un monopost ce poate castiga fiecare cursa, este o garantie, McLaren intotdeauna reprezinta o garantie. Asa ca trebuie sa muncesc foarte mult si dau totul pentru echipa, si sunt gata sa fac acest lucru la sfarsitul acestui sezon.