Sunt pregatit pentru McLaren, spune Perez


Sunt pregatit pentru McLaren, spune Perez
    Mexicanul Sergio Perez a avut un sezon excelent pana acum, fiind foarte aproape de a obtine chiar victoria in mai multe randuri. Se pare ca acest lucru nu a ramas deloc neobservat, cei de la McLaren facand din aducerea tanarului mexican o prioritate, in conditiile in care Hamilton a ales sa plece. Ca urmare a trecerii la McLaren, tanarul pilot spune ca este extrem de incantat.

   Sunt incantat ca am devenit pilot pentru echipa Vodafone McLaren Mercedes. Numele McLaren este unul dintre cele mai mari in istoria Formulei 1. Timp de peste 40 de ani McLaren a reprezentat o echipa in cadrul careia a aspirat fiecare pilot sa aiba un loc. Am crescut cu povestile despre marele Ayrton Senna, care a trimfat de multe ori pentru McLaren, si sunt intr-adevar onorat ca am fost ales sa fac echipa cu Jenson Button incepand din 2013. Mi-am petrecut acest sezon muncind foarte mult pentru a-mi demonstra potentialul, dar am ramas mereu umil si concentrat.

   Sunt, si ii voi fi intotdeauna, recunoscator lui Peter si tuturor celor de la Sauber pentru faptul ca au crezut in mine si pentru ca mi-au dat sansa sa concurez in Formula 1. De fapt, mi-au acordat oportunitatea perfecta sa demonstrez ce pot face, iar acum ii sunt la fel de recunoscator lui Martin Whitmarsh si celor de la Vodafone McLaren Mercedes pentru ca mi-au acordat sansa sa fac acest imens pas in cariera mea.
Sunt pregatit pentru McLaren, spune Perez
   Nu imi fac iluzii, este intr-adevar un pas mare, dar sunt pregatit pentru el. Asa ca, in timp ce sunt inca total concentrat sa imi fac treaba cat mai bine pentru Sauber pentru restul sezonului, sunt deja extrem de nerabdator sa lucrez cu toti cei de la McLaren, si cu Jenson, care este un pilot pe care il admir de mult timp, foarte bun si un mare campion.


   In timp ce ecuatia pilotilor de la McLaren din sezonul viitor s-a rezolvat, ramane insa intrebarea unde va pleca Lewis Hamilton. Probabil, la Mercedes. Acest lucru inseamna ca Michael Schumacher se va retrage. Din nou. Sau nu. Ramane de vazut. Mai avem inca necunoscute majore.