Ross Brawn nu este multumit cu locul 5


Nu suntem multumiti cu locul 5   Mercedes a intrat in Formula 1 in anul 2010 cu ambitii mari, cumparand fosta echipa campioana mondiala Brawn GP si intentionand sa reinvie mitul sagetilor argintii din aceasta competitie.

   Numai ca, dupa doua sezoane si jumatate, in ciuda unei linii de piloti foarte buna, cu un tanar talentat, in persoana lui Nico Rosberg, si cu cel mai titrat pilot reactivat, Michael Schumacher, Mercedes nu are decat o victorie si cateva podiumuri. Cu toate ca incepuse bine acest sezon, echipa germana s-a stins dupa primele cateva curse.

   Vreau sa ne descurcam mai bine. Locul 5 nu este ceea ce ne-am propus si vom face tot posibilul sa terminam pe un loc mai bun. Mai sunt destule curse si destule puncte ramase in joc. Nu am avut monopostul pe care ni l-am dorit, dar avem o echipa foarte buna, oameni foarte competenti, asa ca sunt optimist ca vom avea o doua jumatate de sezon mult mai buna decat prima.
   Suntem multumiti cu unele realizari din acest sezon. Am castigat o cursa si am avut cateva podiumuri, de asemenea avem mai multe puncte in clasamentul general al constructorilor decat aveam anul trecut in aceeasi perioada. Dar, in acelasi timp, stim ca nu suntem pe cat de competitivi ar trebui sa fim. Inca lucram sa consolidam echipa  si designul monopostului pentru a fi mai competitivi pe viitor.