Vettel, convins ca noile reguli nu-l vor afecta

   Deja se cunoaste faptul ca in cursa din  Germania cei de la Red Bull au fost in mijlocul unei controverse atunci cand au speculat o scapare din regulament privitoare la setarile motorului monopostului fapt ce a permis celor doua monoposturi sa castige foarte multa apasare aerodinamica pe virajele lente.
vettel, convins ca noile reguli nu-l vor afecta   FIA a analizat atunci cazul dar nu a luat nici o masura impotriva echipei austriece deoarece s-a considerat ca aceasta a speculat regulamentul, nu l-a incalcat. In vederea cursei din Ungaria din acest weekend insa, au venit cu o serie de reglementari care elimina orice controversa privind aceste setari ale motorului.

   Astfel, inaintea fiecarei curse, orice echipa trebuie sa prezinte o mapare a motorului din primele patru curse ale sezonului, mapare ce va fi folosita apoi ca referinta pentru weekendul respectiv de cursa. Setarile ulterioare ale cuplului furnizat de motor la turatii de peste 6000 rpm nu pot varia decat in marja de +/-2% fata de setarea de referinta.

   S-a vorbit mult pe marginea acestui subiect si nu a fost un lucru bun pentru noi inainte de cursa.Am aflat cu o ora inainte de cursa decizia si am acceptat-o, a fost bine pentru noi ca am luat startul de pe grila, dar, in acelasi timp, ne-a fost clar ca regulile nu aveau sa ramana la fel. Dar, ca sa fiu sincer, cred ca s-a facut mai multa valva in presa scrisa si audiovizuala decat au fost in realitate maparile noatre.

   Evident, in Germania am avut setarile pe care le-am avut deoarece am crezut ca suntem cei mai rapizi, dar aici (Ungaria) va fi putin diferit. Nu pot sa va spun o cifra exacta: ca este vorba de doua zecimi de secunda, de jumatate de zecime sau poate nu va fi nici o diferenta.Nu putem calcula, a declarat germanul pentru autosport.