Alonso: Trebuie sa facem un pas inainte!

   Fernando Alonso este lider in clasamentul general al pilotilor, fiind si singurul cu 3 victorii in acest sezon, dar acest lucru nu-l face sa stea linistit, mai ales dupa modul in care au decurs lucrurile in ultima cursa, cea de Budapesta. Pe pamant maghiar, Alonso si Ferrari s-au pierdut in mediocritate, nefiind in stare sa se bata nici pentru pole position, nici pentru victorie.

   Spaniolul isi da seama de faptul ca lipsa de competitivitate a monopostului Ferrari ii poate pune in primejdie pozitia sa in clasament, motiv pentru care a facut apel la inginerii de la echipa italiana sa faca progrese in ceea ce priveste monopostul.

   Avem un avans de 40 de puncte multumita unui monopost care nu a fost cel mai rapid in prima jumatate a sezonului. Acum trebuie sa incercam sa facem un pas important inainte in ceea ce priveste performanta care sa ne permita sa pastram prima pozitie in clasament, deoarece ceea ce avem acum nu va fi suficient pe termen lung.

   Suntem unde suntem datorita faptului ca mereu am scos maximul din ce am avut la dispozitie si datorita unei fiabilitati excelente: nu intamplator avem 23 de clasari consecutive in puncte. Iulie a fost o luna dura si stresanta, in care s-au disputat 3 curse si s-a depus multa munca la fabrica. Acum vreau sa iau o pauza si sa-mi incarc bateriile complet, pentru ca la Spa sa fiu in forma perfecta, cu speranta ca a doua parte a sezonului va fi la fel de productiva si de pozitiva ca si prima.

   Cat priveste weekendul maghiar, Alonso a recunoscut ca a fost dur, dar ca e multumit, per ansamblu: Stiam ca va fi un weekend complicat deoarece nu eram suficient de rapizi, dar, in ciuda tuturor piedicilor, am reusit sa-mi maresc avansul in clasament fata de Mark Webber. Din punctul de vedere al campionatului mondial deci, a fost un weekend bun. Faptul ca am terminat in fata unui pilot de la Red Bull si imediat in spatele celui de-al doilea, in aceste imprejurari, a fost foarte important deoarece, teoretic, ne asteptam sa terminam pe locul 7. 

   Hamilton a fost mult in fata noastra in acest weekend, dar nu am pierdut prea mult in fata lui Vettel si acesti piloti, in opinia mea, reprezinta grupul cel mai puternic care se afla in urma mea in campionat.