Vergne a fost penalizat cu 3 pozitii pe grila de start

Vergne a fost penalizat cu 3 pozitii pe grila de start
   In timpul primei parti a calificarilor, Bruno Senna, aflat la finalul turului lansat, a fost incomodat de catre Jean-Eric Vergne la intrarea in ultima sicana, fiind impiedicat astfel sa obtina un timp competitiv. Brazilianul s-a declarat foarte indignat, atat in momentul respectiv, gesticuland nervos catre francez, cat si dupa. Ca urmare a acestui incident, Bruno Senna s-a oprit in Q1, in timp ce Vergne a progresat in Q2.

   S-a dovedit insa ca aceasta promovare a fost doar temporara, deoarece comisarii au stabilit ca gestul francezului nu a fost corect, drept pentru care a primit o penalizare de 3 pozitii. Datorita celorlalte penalizari de pe grila insa, Vergne va pleca de pe pozitia 19, in loc de 20.

   Il ajungeam pe Glock in timpul turului meu lansat si a trebuit sa incetinesc din aceasta cauza. L-am vazut pe Bruno venind foarte repede si, din nefericire, m-a ajuns exact in sicana, unde nu este prea mult loc. Dar stiam ca trebuie sa-l las sa treaca si m-am dat in afara trasei cat de mult am putut, chiar daca stiam ca nu o sa fiu in cea mai buna pozitie pentru a-mi incepe turul lansat. Dupa aceea, a incetinit foarte mult si a trebuit sa-l depasesc pe linia dreapta, altfel nu as fi facut un timp competitiv.