Schumacher se retrage!

Schumacher se retrage!   Germanul Michael Schumacher a anuntat oficial in cursul zilei de astzi ca se va retrage din activitate la sfarsitul sezonului actual. Vestea vine dupa ce locul sau la Mercedes a fost luat de catre britanicul Lewis Hamilton si pe fondul unor speculatii intense care il dadeau la Sauber sau chiar Ferrari in sezonul urmator.

   Am decis sa ma retrag la finalul sezonului. Inca simt ca sunt capabil sa concurez impotriva celor mai buni, dar, uneori, vine timpul cand trebuie sa spui la revedere si, de data aceasta, s-ar putea sa fie definitiv. Pe parcursul ultimei luni nu am fost sigur daca mai am motivatia si energia necesara pentru a continua. Nu imi sta in caracter sa continui daca nu ma simt 100% in stare, dar, in urma deciziei de azi, ma simt usurat.

   Cu toate ca nu prea ar fi avut de ce, Michael Schumacher le-a multumit celor de la Mercedes ca i-au acordat oportunitatea de a reveni in Formula 1 in 2010.

   Nu ne-am atins obiectivele dar pot fi ferici in ceea ce priveste realizarile din cariera mea. As vrea sa le multumesc celor de la Daimler, Mercedes-Benz, echipei, inginerilor si mecanicilor mei pentru increderea pe mi-au acordat-o. As vrea sa ma concentrez pe acest final de sezon si sa ma bucur, alaturi de voi, de aceste ultime curse.
   Oare cat la suta din aceasta decizie se datoreaza gestului facut de Mercedes si cat vointei reale a lui Schumacher de a se retrage?!! Probabil prima varianta a cantarit foarte greu in balanta. Pacat.