Raikkonen isi propune sa-l bata pe Alonso

Raikkonen isi propune sa-l bata pe Alonso
   Kimi Raikkonen a fost unul dintre ghinionistii sesiunii de calificari de sambata, finlandezul intrand intr-un tete-a-queue in minutele de final, atunci cand se afla intr-un tur lansat. Acest lucru i-a compromis orice sansa de mai face un timp competitiv, Kimi terminand pe locul 8. Va profita insa de penalizarea lui Button, avansand astfel pe locul 7. Cu toate acestea, data fiind clasarea destul de slaba a lui Alonso, Kimi spera sa-i ia ceva puncte spaniolului in cursa de maine.

   Este pacat ca nu am putut termina unde trebuia, dar a fost greseala mea. Este singurul lucru pozitiv din calificari. Sper ca maine sa am o cursa buna. Nu stiu ce pot obtine, vom vedea. Dar, cel putin, ar trebui sa avem viteza necesara, si una mai buna decat in calificari, asa incat  speram sa ne imbunatatim sansele din cursa.

   Am fi putut fi langa Red Bull. Cei de la Red Bull au fost mult mai rapizi decat ceilalti, dar acum incercam sa castigam puncte in fata lui Alonso si speram ca in cursa urmatoare speram sa obtinem maximul din orice pachet am avea. Am avut ceva probleme tot weekendul, asa ca nu a fost usor, dar am fost destul de rapizi in calificari si asta ne-a facut sa fim a patra echipa ca viteza. Din nefericire, m-am rasucit.

   Dar uitandu-ma la cat de dificil a fost cu toate aceste probleme ale noastre, este in regula. As prefera sa fie asa decat sa fim lenti si pe locul 8, asa ca macar am avut viteza necesara.