Massa: A fost o cursa mai buna decat speram

Massa: A fost o cursa mai buna decat speram   Dupa ce in calificarile de ieri nu a mers deloc bine, terminand pe locul 11, Felipe Massa a luat startul de pe locul 10 in cursa de la Suzuka, in urma penalizarilor dictate, insa, din cauza accidentelor de la start, inclusiv cel al coechipierului sau Fernando Alonso, s-a trezit pe un foarte bun loc 4 dupa primele viraje, si acest lucru, spune brazilianul, a fost cheia terminarii sale pe locul secund la capatul cursei.

   Cred ca este fantastic sa venim aici in Japonia. Calificarile mele nu au fost atat de bune, dar am putut lua un start foarte bun. Am fost suficient de inteligent in primul viraj incat sa evit accidentul si ritmul de cursa a fost foarte bun.

   Am fost mai rapid decat Jenson si l-am putut depasi, iar mai apoi l-am depasit si pe Kamui Kobayashi, asa ca, in mod sigur, a fost o cursa mai buna decat speram. Din pacate, Fernando nu este aici pe podium luptand pentru campionat, dar vom continua sa fortam.