Antrenamente pline de probleme pentru Schumi si Mercedes

Antrenamente pline de probleme pentru Schumi si Mercedes   Michael Schumacher a terminat pe locul 10 antrenamentele de vineri si a fost protagonistul unui accident destul de puternic atunci cand roata dreapta-fata a monopostului sau a iesit de pe panglica de asfalt si a "muscat" din pamantul aflat la marginea pistei, lucru ce a aruncat monopostul intr-un tete-a-queue, sfarsind prin a lovi destul de violent barierele de protectie. Din fericire germanul a scapat teafar, insa monopostul sau a suferit ceva avarii.

   Am avut doua sesiuni pline de evenimente astazi, cu foarte multa munca depusa la monoposturi si iesirea mea in decor de dupa amiaza. A trebuit sa merg la centrul medical ca masura de precautie din partea FIA, dar sunt 100 in regula. Cred ca m-am concentrat prea mult pe virajul care urma si din aceasta cauza am avut o roata pe pamant si m-am rasucit.

   Din cauza problemelor intampinate pe parcursul zilei, atata de Rosberg, care a avut probleme cu presiunea uleiului si a trebuit sa i se inlocuiasca motorul, cat si de Schumacher, in afara acestui  accident, germanul a mai avut si probleme de setup, necesitand o schimbare de suspensie, Mercedes nu a avut o zi prolifica, date esentiale nereusind sa fie colectate.

   Per ansamblu, nu am putut colecta destule date pe cat am fi vrut, deoarece am avut o multime de pauze lucrand la ajustari ale monoposturilor, si va trebui sa imbunatatim si echilibrul. Evident, aceste temperaturi inalte vor reprezenta un factor ce va limita performantele pneurilor. Va trebui acum sa depunem foarte multa munca in afara pistei, in fata computerelor, si sa incercam sa gasim o abordare cat mai buna pentru ziua de maine.