Putea fi mult mai rau, spune Vergne despre accidentul de la Monza

Putea fi mult mai rau, spune Vergne despre accidentul de la Monza
   Jean-Eric Vergne a fost autorul unui moment destul de dramatic in Marele Premiu al Italiei de la Monza atunci cand, in turul 8, la capatul liniei drepte de start-sosire, monopostul sau s-a rasucit brusc, scapand apoi de sub control si fiind la doar un pas de a se rasturna. Se pare ca pentru acest accident de vina a fost suspensia monopostului, care a cedat pur si simplu in momentul in care pilotul a franat.

   Am simtit ca ceva nu este in regula inca din momentul startului. Cand am aparut problema la suspensie a fost un soc foarte mare. Am inceput sa franez in vederea atacarii primei sicane, moment in care am pierdut total controlul monopostului, care pur si simplu a fugit de sub mine. Am simtit cum, in momentul franarii, roata spate nu era pozitionata cum trebuie, si, din acel moment, am fost mai mult pasager.

   Datorita faptului ca vibratoarele la Monza sunt destul de inalte, atunci cand monopostul s-a lovit de acestea, eram pur si simplu in aer. Am fost putin ingrijorat datorita faptului ca ma puteam rasturna, asa ca pot fi multumit ca nu s-a intamplat acest lucru. Putea fi mult mai rau. Dupa cursa, am ajuns la concluzia ca a fost de vina suspensia spate care a cedat. Pana la urma, trebuie sa accepti ca este un lucru care se intampla cand esti pilot de curse.

   In urma impactului destul de puternic cu solul la aterizare, francezul a avut totusi de suferit din cauza durerilor la spate si gat, insa spera sa fie refacut total pana la cursa din Singapore.

   Imi simt gatul si spatele destul de incordate dar cred in urmatoarele zile imi voi reveni si imi voi continua programul destul de incarcat pe care il am pana la cursa din Singapore.