Pilotii Red Bull vor victoria la Suzuka

Pilotii Red Bull vor victoria la Suzuka
    Anul trecut, in Japonia, Vettel a castigat al doilea sau titlu din cariera, insa numai dupa ce a terminat pe locul 3. Acest lucru nu a fost pe placul dublului campion mondial, care se declara un mare fan al circuitului de la Suzuka, drept pentru care, in sezonul 2012, Vettel isi propune sa ia masuri in aceasta privinta. Si ce alt mod mai bun decat obtinerea unei victorii.

   Imi place circuitul de la Suzuka. Pe scurt, are cele mai incredibile viraje si cei mai minunati fani, imi place foarte mult sa vin aici. In 2011 tara a trecut prin dificultati inimaginabile, asa ca era extrem de important sa incercam sa le oferim o cursa spectaculoasa si sa le aratam ca suntem alaturi de ei.

   As fi vrut sa castig in 2011, a fost a treia mea cursa pe circuitul meu preferat si inca ma deranjeaza putin faptul ca am castigat titlul mondial in urma unui loc 3. Circuitul in sine este imens si aproape fiecare metru al sau este special.

   Cu toate ca se afla pe locul 5, la o distanta de 61 de puncte de primul loc, nici Mark webber nu se da batut, dorindu-si si el victoria pe circuitul japonez.

Pilotii Red Bull vor victoria la Suzuka   Astept cu nerabdare Marele Premiu al Japoniei si aceasta este o ocazie sa obtin un rezultat foarte bun pe un circuit pe care imi place sa pilotez. Calificarile nu au fost prea bune pentru mine recent, si stiu ca acest lucru trebuie remediat. Ne concentram pe asta si, odata ce acest obiectiv va fi atins, putem forta foarte mult pentru a fi mai bine pozitionati la sfarsitul cursei.

   Circuitul de la Suzuka are o combinatie incredibila de viraje. Trebuie sa fii extrem de precis iar ritmul este foarte important. Este o provocare buna pentru piloti.