Lotus va dezvolta monopostul pana in utlima cursa a sezonului

Lotus va dezvolta monopostul pana in utlima cursa a sezonului
   In ciuda faptului ca in ultima vreme s-a tot vorbit despre revolutionarul sistem dublu DRS al celor de la Lotus, spunandu-se chiar ca acest sistem va fi implementat inca de la cursa belgiana de la Spa, iata ca echipa a anuntat ca nu-l va introduce pana in cursa japoneza de la Suzuka. Initial,  sistemul era planificat sa fie prezent pe monoposturile Lotus la Spa dar, din cauza vremii ploioase din antrenamentele de vineri, nu a putut fi testat cum trebuie, drept pentru care s-a renuntat la implementarea sa.  

   Directorul tehnic al celor de la Lotus, James Allison, a anuntat ca echipa nu va folosi sistemul DDRS deoarece nu este setat cum trebuie pentru circuitul din Italia:    

   Cu toate ca ne-ar fi placut sa avem acest sistem la Monza, deoarece este un circuit care ar fi avantajat o astfel de configuratie a monopostului, nu il avem setat de asa maniera incat sa faca fata nivelului de apasare aerodinamica necesara pe circuitul italian. Asa ca nici macar nu se pune problema sa il avem. Nu il veti vedea nici in Singapore, pentru ca este un circuit ce necesita apasare aerodinamica foarte mare si nu exista destule linii drepte care sa il puna in valoare. Cel mai devreme s-ar putea sa il vedeti la Suzuka.

   Avand in vedere ca predictiile pe care le-am facut pentru cursa trecuta nu au fost tocmai exacte, aici este cu atat mai greu sa facem altele. Acestea fiind spuse, daca ne uitam la intreg sezonul de pana acum, avem o rata destul de buna de competitivitate pe diferite circuite. Probabilitatile sunt sa fie destul de cald, si noi tindem sa fim competitivi cand este cald. Ar trebui sa fim capabili sa ne repunem pe picioare dupa ce la Spa am avut mici ezitari.

   Si directorul principal al echipei, francezul Eric Boullier, a promis ca dezvoltarea monopostului E20 va continua pana la finalul sezonului, pentru a-i oferi o sansa lui Kimi Raikkonen sa lupte pentru titlu pana la capat.

   Avem cateva upgradeuri interesante in curs de dezvoltare si vor fi implementate putin mai tarziu pe parcursul sezonului. In acest moment al sezonului echipa incepe, de regula, sa-si concentreze atentia pe monopostul de anul viitor. Nu este cazul insa si anul acesta, pentru ca vom dezvolta monopostul E20 pana in ultima cursa a sezonului, iar acest fapt nu va compromite monopostul E21 de anul viitor.