Kimi isi propune un nou podium la Singapore

Kimi isi propune un nou podium la Singapore
   A revenit in Formula dupa o pauza de 3 ani si, la capatul a 13 curse din cele 20 programate, a terminat de 6 ori pe podium, fiind foarte aproape chiar de o victorie. Se afla pe locul 3 in clasament, la doar 38 de puncte in spatele liderului Fernando Alonso, pastrand intacte sansele sale de castiga un nou campionat mondial.

   Finlandezul Kimi Raikkonen, caci despre el este vorba, si-a facut un obicei, foarte bun de altfel, de a puncta in fiecare cursa, iar aceasta constanta se dovedeste foarte utila: fara a fi castigat nici macar o cursa, Kimi se afla pe locul 3 in clasamentul general, in fata unor piloti precum Sebastian Vettel, Mark Webber sau Jenson Button, care au castigat cel putin o cursa pe parcursul acestui sezon.

   Si, potrivit bunului sau obicei, Kimi isi propune ca si in cursa din Singapore sa termine, cum altfel, decat pe podium.

   Evident, podiumul este din nou obiectivul meu. Am avut sase clasari pe podium pana acum in acest sezon, si am acumulat la fel de mult puncte in ultimele curse ca si pilotii din fruntea clasamentului. Am reusit sa exploatam la maxim pachetul pe care il avem la dispozitie. Speram sa putem continua in acest fel si in urmatoarele curse.

   Am pierdut ceva puncte in favoarea lui Fernando Alonso, ceea ce nu este bine, dar, totusi, am reusit sa realizam un rezultat decent in Italia si este bine ca am urcat pe locul 3 in clasamentul general. Este imposibil de spus cum se va termina acest campionat, dar suntem foarte aproape de locul secund. Vom vedea ce se va intampla in urmatoarele cateva curse.

   Toate echipele vor veni cu upgradeuri pentru cursa din Singapore, asa ca vom vedea daca acestea vor face sau nu diferenta. Este o chestiune de a extrage maximul din pachetul pe care il avem la dispozitie si de a munci pentru a obtine cel mai bun echilibru. Daca totul ne iese asa cum trebuie ar trebui sa obtinem rezultate bune.