Button: Voi continua sa trag tare si sa incerc sa castig fiecare cursa

Button: Voi continua sa trag tare si sa incerc sa castig fiecare cursa
   Acum o saptamana, dupa ce castiga Marele Premiu al Belgiei, britanicul Jenson Button reintra in lupta pentru titlul mondial. Asta si pe fondul abandonurilor lui Fernando Alonso si Lewis Hamilton, scosi prematur din cursa de catre accidentul provocat de catre Romain Grosjean in primul viraj. Iata insa ca bucuria lui Button nu a durat decat o saptamana. Si asta deoarece in Italia, in urma unor calificari foarte bune, soldate cu un loc 2, Jenson s-a vazut nevoit sa traga pe dreapta in cursa italiana, intr-un moment in care se afla pe locul secund, in spatele lui Hamilton, si se indrepta clar spre un nou podium, iar McLaren spre o dubla. Cu toate acestea, Button spune ca inca nu se preda si trage in continuare la titlu.

   Va fi foarte dificil, dar nimic nu se va schimba. Voi continua sa trag tare si sa incerc sa castig fiecare cursa de aici si pana la final. Dar cand unul dintre noi castiga puncte bune, celalat nu ia deloc. Am obtinut 25 de puncte in ultimele doua curse si asta datorita faptului ca am castigat, in timp ce celalat pilot nu a terminat cursa. Nu este bine si trebuie sa rezolvam acest lucru.

   Ritmul meu de cursa era bun in timpul primului stint si mergea totul foarte bine si de-a lungul celui de-al doilea. Dar apoi inginerii mi-au spus sa ajustez anumite setari de pe volan, eu le-am spus sa astepte putin, si, cand am iesit din Ascari, pur si simplu mi s-a oprit motorul. Totul mergea bine. Eram la distanta mare in spatele lui Lewis, asa ca nu se punea problema sa castig, dar as fi incercat oricum.