Alonso:Trebuie sa fim intr-o situatie mai buna la Suzuka

Alonso:Trebuie sa fim intr-o situatie mai buna la Suzuka
   Poate cel mai castigat in urma cursei din Singapore ramane liderul Fernando Alonso care, cu toate ca a pierdut puncte in favoarea lui Sebastian Vettel, a reusit sa termine pe podium, locul 3 pastrandu-l in fruntea clasamentului. Insa, mai important pentru spaniol este faptul ca Lewis Hamilton nu a terminat cursa, fapt ce il coboara pe locul 4 in clasamentul general pe britanic si aproape il scoate din lupta.

   Cu toate acestea, spaniolul nu este multumit de performantele monopostului sau, declarand ca Ferrari trebuie sa imbunatateasca performantele sale in vederea cursei din Japonia, urmatoarea din calendarul 2012.

   La Monza a castigat Lewis si a abandonat Sebastian, iar aici a castigat Sebastian si a abandoinat Lewis. Atata timp cat se intampla astfel de situatii, iar eu castig puncte, voi fi foarte multumit. Dintre cei patru sau cinci rivali la titlu, am pierdut puncte numai in fata unuia, in timp ce in fata celorlalti am castigat. In conditiile in care nu am fost suficient de rapizi, sa castigam puncte in fata a patru sau cinci rivali este un lucru bun.

   Anul acesta este un pic mai dificil de prezis cine va lua titlul, dar trebuie sa ne imbunatatim performanta pe care am avut-o aici. Locurile 5 si 13 pe grila de start pentru monoposturile noastre nu este ceea ce speram. Trebuie sa fim intr-o situatie mai buna la Suzuka.