Aceeasi zona DRS la Singapore, McNish comisar din partea pilotilor, vibratoarele din Singapore inlocuite


Aceeasi zona DRS la Singapore, McNish comisar din partea pilotilor, vibratoarele din Singapore inlocuite
    Cu toate ca la Monza, datorita configuratiei circuitului, cu lungi linii drepte intrerupte de 3 sicane,  am avut doua zone DRS, iata ca, in ceea ce priveste circuitul stradal de la Singapore, ce se va desfasura in weekendul acesta, se va patra doar o singura zona de activare a acestui sistem. Aceasta va fi aceeasi ca anul trecut, si anume pe linia dreapta de dupa iesirea din virajul numarul 5 si pana in Memorial Corner, adica virajul cu numarul 7. Zona de detectie va fi si ea pastrata, situandu-se la intrarea in virajul 4.

Aceeasi zona DRS la Singapore, McNish comisar din partea pilotilor, vibratoarele din Singapore inlocuite
   Cu toate ca nu a avut multe curse in Formula 1, singurul sau sezon complet facut de acesta fiind in 2002, atunci cand a alergat pentru Toyota, la debutul echipei japoneze, scotianul Alan McNish a fost nominalizat drept comisar de cursa din partea pilotilor pentru Marele Premiu din Singapore. In afara sezonului 2002, cand a fost coechipier cu Mika Salo la Toyota, McNish a mai pilotat in zilele de vineri pentru Renault si mai fost pilot de teste pentru Toyota, ajutand la dezvoltarea monopostului. Faima si-a cucerit-o insa in cursele de anduranta, castigand de 2 ori Cursa de 24 de ore de la Le Mans, precum si alte 3 titluri in seria americana Le Mans.


Aceeasi zona DRS la Singapore, McNish comisar din partea pilotilor, vibratoarele din Singapore inlocuite    Dupa ce anul trecut vibratoarele au creat mari probleme, iata ca pentru weekednul de Formula 1 din acest an acestea au fost inlocuite. In 2011, prima sesiune de antrenamente libere de la Singapore a fost redusa cu 30 de minute din cauza unor vibratoare din cauciuc ce s-au desprins, unele din ele putand fi reparate, altele insa ramanand nemontate pentru tot restul weekendului. Pentru a se evita astfel de intamplari neplacute, organizatorii, impreuna cu FIA, au stabilit ca in acest an sa fie montate vibratoare din otel care sa fie  foarte bine ancorate in pamant, cu bolturi cu diametrul de 24 mm. De asemenea, s-a reasfaltat partial si linia boxelor, precum si sectiunea dinaintea virajului numarul 13.