Maldonado, in cautarea punctelor pierdute


Maldonado, in cautarea punctelor pierdute
   In Marele Premiu al Spaniei din luna mai Pastor Maldonado soca lumea intreaga atunci cand a trecut primul linia de sosire. Nimeni nu se astepta la asa ceva intr-o cursa in care Fernando Alonso era la el acasa si pe grila erau monoposturi precum cele ale Red Bull, McLaren sau Lotus. Iata insa ca, de atunci si pana in prezent, acesta nu a mai obtinut nici macar un singur punct, cu toate ca de cateva ori, a fost intr-o pozitie foarte buna in calificari. Cu toate acestea, Pastor este convins ca, in a doua jumatate a sezonului, va recupera punctele pierdute.

   Mai sunt 9 curse, ceea ce este destul de mult, asa ca am destul timp sa recuperez. Voi face tot ce imi sta in putinta in a doua parte a sezonului sa reuperez ce am pierdut in prima, nu voi renunta nici un moment. Ne trebuie mai multe puncte si trebuie sa ne imbunatatim performantele si sa invatam din greselile facute.

   De fiecare data cand ies pe pista, incerc sa invat si sa devin din ce in ce mai bun. Asta este modalitatea mea de abordare. Din diverse motive, nu am mai obtinut nici un punct dupa victoria de la Barcelona, dar astea sunt cursele. Calificarile, in schimb, au decurs bine.

   Totodata, Pastor Maldonado a starnit mai multe reactii negative in paddock din cauza deselor sale coliziuni cu ceilalti piloti, acestea fiind, de cele mai multe ori, si motivul pentru care nu a mai punctat. de altfel, el a si primit 3 penalizari in ulimele 4 curse pentru coliziuni cu Hamilton, Perez si Di Resta. Cu toate acestea, venezueleanul spune ca aceste penalizari nu i-au distras atentia de la ceea ce avea de facut, la fel cum nici victoria de la Barcelona nu l-a lasat cu garda jos.

   Nu vroiam sa aud laude din partea celor din jurul meu pentru acea victorie. Mi-am pastrat concentrarea si am incercat, impreuna cu echipa, sa progresam. Atunci cand ai rezultate bune, toata lumea te sustine, iar cand ai rezultate proaste toti sunt impotriva ta.