Kimi vrea prima victorie de la revenire

Kimi vrea prima victorie de la revenire
   Autor al unei reveniri spectaculoase dupa 3 ani de absenta din lumea Formulei 1, Kimi Raikkonen se gandeste chiar la titlul mondial cu echipa Lotus. Finlandezul a avut cateva rezultate notabile, obtinand chiar 5 podiumuri si fiind chiar foarte aproape de victorie. Pentru a avea o sansa la titlul mondial insa, Kimi stie ca nu mai are voie sa faca nici un pas gresit, mai ales ca este la 48 de puncte in spatele lui Fernando Alonso. De altfel, la Spa-Francorchamps, urmatoarea cursa din calendar, Kimi a castigat de 4 ori, o noua victorie fiind exact ce i-ar trebui finlandezului.

   Sunt pe locul 5 in clasament si, evident, ma intereseaza sa obtin cat mai multe puncte decat cei din fata mea. Cu cat e mai mica diferenta fata de lider, cu atat mai bine pentru mine si pentru echipa. Fiecare cursa de acum incolo este foarte importanta. Toata echipa lucreaza la capacitate maxima si trebuie sa-i invingem pe rivalii nostri si sa obtinem, de fiecare data, mai multe puncte decat ei. De obicei, am avut rezultate bune in Marele Premiu al Belgiei, dar rezultatele mele de pana acum nu ma ajuta acum. Cu toate acestea, nu strica sa mentionez acest lucru. Evident, ar fi minunat sa castig a cincea oara la Spa. 



   Nu am obtinut nici o victorie in prima parte a sezonului si punctele in plus sunt mereu binevenite. Incercam mereu sa castigam, de cateva ori am fost aproape, si este putin dezamagitor ca nu am facut-o inca. Stim insa motivul, si anume faptul ca nu am fost la fel de rapizi in calificari ca in curse, lucru ce ne-a penalizat de-a lungul marilor premii. Desigur, am prefera sa castigam decat sa terminam pe locul 2 sau 3, dar este un sezon lung si cred ca devenim din ce in ce mai buni. Sunt de destul de mult timp in curse ca sa nu-mi mai fac prea multe griji. Ne-am imbunatatit pozitia in ambele clasamanete, si al pilotilor, si al constructorilor, asa ca, atata timp cat facem acest lucru, va veni si victoria.